User in diesem Thread gebannt : heizer, Ingeborg, tosh, Schlummifix, irgendeiner, Hanseat, funkelstern and hic

+ Auf Thema antworten
Seite 767 von 10081 ErsteErste ... 267 667 717 757 763 764 765 766 767 768 769 770 771 777 817 867 1267 1767 ... LetzteLetzte
Zeige Ergebnis 7.661 bis 7.670 von 100801

Thema: Sammelstrang: Flüchtlinge/ Asylbewerber

Mitglied

Standard AW: Sammelstrang: Asylbewerber

Secret plot to let 50million African workers into EU

MORE than 50 million African workers are to be invited to Europe in a far-reaching secretive migration deal, the "Daily Express" can reveal today. 

By Nick Fagge in Mali

PUBLISHED: 00:00, Sat, Oct 11, 2008 | UPDATED: 12:17, Sat, Oct 11, 2008

10K
    LABOUR MARKET Millions of Africans could get the green light to head to Europe in search of jobs
    LABOUR MARKET: Millions of Africans could get the green light to head to Europe in search of jobs

A controversial taxpayer-funded “job centre” opened in Mali this week is just the first step towards promoting “free movement of people in Africa and the EU”.

Brussels economists claim Britain and other EU states will “need” 56 million immigrant workers between them by 2050 to make up for the “demographic decline” due to falling birth rates and rising death rates across Europe. 

The report, by the EU statistical agency Eurostat, warns that vast numbers of migrants could be needed to meet the shortfall in two years if Europe is to have a hope of funding the pension and health needs of its growing elderly population.

It states: “Countries with low fertility rates could require a significant number of immigrants over the coming dec*ades if they want to maintain the existing number of people of working age. 

“Having sufficient people of working age is vital for the economy and for tax revenue.” 

The report, by French MEP Francoise Castex, calls for immigrants to be given legal rights and access to social welfare provision such as benefits. 

Ms Castex said: “It is urgent that member states have a calm approach to immigration. To say ‘yes’, we need immigration … it is not a new development, we must accept it.” 

The proposals include the creation of a “blue card” system, based on the American green card, that provides full working and welfare rights. 

Blue card holders would be entitled to move freely across the EU, setting up home in any of the 27 member states. Last night Sir Andrew Green, of Mig*rationWatchUK said: “Eng*land, with Holland, is al*ready the most crowded country in Europe.

“As it is, we have to build the equivalent of seven cities the size of Birmingham over 25 years for the immigrants the Government already expects.  

“Yet again the ‘one-size-fits-all’ policy of the EU produces absurd results. These would be ridiculous proposals if they were applied to the Britain. 

“The Government must ensure that these work permits are not valid for the UK.

“Higher levels of immigration are the last thing we need with a recession approaching.” 

And Shadow Home Sec*retary Dominic Grieve said: “When ministers are talking tough about efforts to control immigration, they need to provide a clear explanation that national policy is not being undermined through the backdoor in Brussels.” 

The UK Indepen*dence Party leader Nigel Farage attacked the move as “an outrage”. He said: “The sooner Britain gets back control of immigration policy, the better.”

The proposals – part of the Africa-EU Partnership signed in Portugal last December – also warns of the negative effects of mass immigration and calls for “better integration of African migrants”. 

It calls too for a compassionate approach to the eight million illegal immigrants already living in the EU.

It states: “Irregular migrants must not be treated like criminals. Many risk their lives seeking freedom or the means

of subsistence in Europe. As long as the EU has a higher standard of living than those countries to its south and east, the temptation to come will exist – especially if there are jobs to be had.”

The declaration calls on the EU to assist African governments to set up migration information centres “to better manage labour mobility bet*ween Africa and the EU”.

The first was the job centre opened in Bamako, capital of Mali, on Monday. Other centres are expected to open soon in other west African states and later in north Africa.

Yesterday the Daily Express revealed that, in an apparent contradiction of immigration policy, thousands of migrants – like Kanoute Tieny from Mali – are being given up to £5,500 in grants by the EU to return home to Africa.

French president Nicolas Sarkozy wants to implement an EU-wide immigration plan by the end of the year when he stands down as head of the Council of the European Union.

This body implements policy proposed by the European Commission and discussed by the European Parliament. 

French immigration minis*ter Brice Hortefeux has represented all the 27 EU states, including Britain, in a succession of whirlwind tours through west Africa to help create a strategy.

Last night the Home Office said the UK had nothing to do with this EU plan.

A Border Agency spokesperson said the initiative is aimed at promoting legal migration routes in the Schengen area of the EU which the UK opted out of. The area includes most but not all member states.

“We therefore retain full control of our own borders and our asylum system.”

---
    [Links nur für registrierte Nutzer]

Soweit der Artikel im britischen EXPRESS vom 11. Okt 2008. Und nun soll noch mal jemand sagen, dass hinterm dem Ganzen nicht ein ganz konkreter Plan steckt. Es handelt sich bei diesen fremden Eindringlingen nicht um Flüchtlinge, sondern ganz eindeutig um bereits in Akrika - hier MALI - angeworbene Arbeiter... von denen allerdings die wenigsten hier benötigt werden

Mitglied

Standard AW: Sammelstrang: Asylbewerber

Das heuchlerische an der Kirche ist, sie hat hunderte Milliarden Vermögen, für sie wäre es ein Leichtes Flüchtlingsunterkünfte in Afrika zu bauen.

Mitglied Benutzerbild von Rumburak

Standard Endlich Massenabschiebung!

Na bitte, es geht doch! Endlich wird hart durchgegriffen und so hat der Spuk auch bald ein Ende!

Sachsen Anhalt zieht Massenabschiebung durch.

Sachsen Anhalt greift bei der Abschiebung von Kosovaren durch. Am Mittwochmittag startete laut Innenministerium eine Chartermaschine von Leipzig/Halle aus nach Pristina. An Bord waren 74 abgelehnte Asylbewerber darunter 59 Kosovaren, die in Sachsen Anhalt Bleiberecht beantragt hatten.Es ist die größte Sammelabschiebung in der Geschichte Sachsen Anhalts.

APO Benutzerbild von Truitte

Standard AW: Endlich Massenabschiebung!

Zitat Zitat von Rumburak Beitrag anzeigen
    Na bitte, es geht doch! Endlich wird hart durchgegriffen und so hat der Spuk auch bald ein Ende!

hoffentlich ziehen weitere Bundesländer nach. Und nicht nur von den "Einwandern" aus dem Balkan wird Mißbrauch betrieben.
    CO2 ist Leben - keine Steuer

Gott mit uns Benutzerbild von spezialeinheit

Wow...wieviel Asylbetrüger sind wohl im gleichen Zeitraum in Sachsen-Anhalt eingefallen? 1000? 2000?
    Demokratie ist, wenn Idioten, die ich nicht gewählt habe und nie wählen würde, idiotische Dinge beschließen und behaupten, sie hätten das in meinem Namen und zu meinem Besten getan. Merkeldeutsche Demokratie heißt es, wenn diese Leute uns anschließend für ihre Idiotien zur Kasse bitten und sich selbst die Diäten erhöhen.
    ++Heimatforum.de++Heimatforum.de++Heimatforum.de++

NICHT GEHIRNGEWASCHEN Benutzerbild von Strandwanderer

Ganze 74!

War das ein Learjet oder was?!

Ehe die Fackräfte wieder nach Alemania aufbrecehn, können sie zu Hause von dem gesponserten Flugservice schwärmen.

@Rumburak - Ich wußte gleich, daß du Witze machst.
    .„Es gibt Verbrechen gegen und Verbrechen für die Menschlichkeit. Die Verbrechen gegen die Menschlichkeit werden von Deutschen begangen. Die Verbrechen für die Menschlichkeit werden an Deutschen begangen.“ Carl Schmitt, deutscher Staatsrechtler und Philosoph

"Der Sieg ging an die Alliierten, der soldatische Ruhm an die Deutschen." Drew Middleton, amerikanischer Militärpublizist

Mitglied Benutzerbild von perlmutt

Zitat Zitat von spezialeinheit Beitrag anzeigen
    Wow...wieviel Asylbetrüger sind wohl im gleichen Zeitraum in Sachsen-Anhalt eingefallen? 1000? 2000?
    In Bayern täglich 1200, die illegal eingereisten werden auch nicht sofort zurück geschickt was ja problemlos möglich wäre sondern direkt auf Erstaufnahme Einrichtungen verteilt.
    Haben somit was sie wollen. Wahnsinn.

Herr der Raben Benutzerbild von Hrafnaguð

74?
    Das ist nichtmal ein Tropfen, das ist ein kleines Tröpfchen auf den heißen Stein.
    "Hey, Leute, schaut mal, WIR löschen das Feuer!"
    Solange da nicht Zehntausende abgeschoben werden ist das alles nur Makulatur.
    Wenn morgen die Muschelhörner und Trommeln erklingen, dann lasst uns fallen, so leichten Herzens wie die Kirschblüten im linden Frühlingswind.
    Impfpass und mit Sicherheit noch weitere digitale Maßnahmen in diese Richtung:
    Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk agh burzum-ishi krimpatul

Auf der Sonnenseite☀️ Benutzerbild von Pappenheimer

Bei 600.000 Personen welche mit abgelehntem Asylantrag noch immer Deutschland leben ein Tropfen auf den heissen Stein.

Mitglied Benutzerbild von Rumburak

Zitat Zitat von Strandwanderer Beitrag anzeigen
    Ganze 74!

War das ein Learjet oder was?!

@Rumburak - Ich wußte gleich, daß du Witze machst.
    Ich bin ja gar nicht der Urheber des "Witzes". Da fragt man sich wirklich, ob die das ernst meinen, oder zynisch, oder ob sie den Bürger einfach nur verhöhnen wollen.

+ Auf Thema antworten

Aktive Benutzer

Aktive Benutzer