Der wahre Verlierer wird wieder DEUTSCHLAND heissen, denn die syrischen Christen werden massenweise Syrien verlassen und in Deutschland Asyl suchen. Ich kann mir nicht vorstellen, dass die Muslimbrüder und Al-qaida und andere Assadgegner dessen treusten Unterstützer, nämlich die syrischen Christen, verschonen werden. Syrien wird ein unangehmer Ort für die Christen.
Mehr sein als scheinen.
Ich schaue mir sehr viele Medien an.
In der Jerusalem Post steht aktuell, dass sich der israelische Verteidigungsminister zunehmend bzgl. der syrischen Chemiewaffen besort zeigt. Dies Problematik habe ich ja schon vor Wochen hier angesprochen. Moeglicherweise koennten diese Waffensysteme jetzt an die Hisbollah transferiert werden.
Quelle:
...
On Thursday, Defense Minister Ehud Barak toured the border with Syria and warned of the possibility that Hezbollah will try to move Syria’s chemical weapons out of the country and into Lebanon.
“There are also people who came to Syria from outside – from Global Jihad and al-Qaida and other Islamists – meaning that as long as the fighting carries on we will have even greater chaos in Syria the day after Assad,” Barak said.
On Wednesday night, Barak spoke with US Secretary of Defense Leon Panetta and updated him on Israel’s concerns regarding the situation in Syria.
“We believe that the assassination of the top Syrian government officials will speed up Assad’s downfall,” Barak told Panetta, who is scheduled to visit Israel later this month. “We are also closely tracking the possibility that Hezbollah will try to move advanced military platforms or chemical weapons from Syria to Lebanon.”
...
[Links nur für registrierte Nutzer]
Geändert von Springpfuhl (19.07.2012 um 14:19 Uhr)
Mehr sein als scheinen.